Slm Ben Travesti Burcu

Özel duygularınızı paylaşacak değişik fantezilerinize cevap verebilecek
henüz ameliyat olmamış, isteğe göre aktif pasif olabilen. 25 yaşında
1.80 boyunda kumral bronz tenli kahverengi gözlü iyi bir eğitim almış
kültürlü kendini iyi yetiştirmiş, hayatta ne istediğini bilen
hoş eğlenceli dürüst bir kişiyim.
Seks tutkunu heyecanlı değişik fantezileri olan.
&#8216&#8217karşımdaki kişiye göre hareket ederim.

*Temizlik gizlilik dürüstlük ve kesinlikle korunmak temel prensibimdir.
Her türlü ( grup seks, mazoşist, fetişist, gay,cd)
fantezilerine açığım.

*Yasakları sevmeyen zirveyi zorlamayı seven en önemlisi erkeklerin
hayallerini tamamlayan Beni anlamak beni yaşamaktır.
Yaşamak için yaşamıyorum yaşatmak için yaşıyorum ve yaşatıyorum

*mecidiyeköyde kendi dairemde tek yasamaktayım…

0535 3479027

Yaş25

Şehirİstanbul-Avrupa

Boy1.80 – 1.85

Ten rengiBuğday

Saç rengiKahverengi

Göz rengiKahverengi

Kilo65 – 70

Gögüs80 – 85

Bel60 – 65

Kalça70 – 75

BurçKova

GSM0535 347 90 27

2566 http://www.trvburcu.org” ” “>Web Sitemi görmek için tıklayın!