trv Tutuku
Birgece vakti Başıboş
Gezerken Kocabir Kenti Arkanda Bırakıp
Hayallerinden Kaçarken Benimle Kesicek Yolun Birlikte
Bir Rüyaya Devam Etmek Adının ne Önemi var
Yaşananlar Aramızda Kalıcak
Ben Sır Tutmayı Biliyorum Çıplak Bir Gece Gibi
Aynı ne İstiyorsun Benden Vazgeçmeden Karar
Ver Bırak Seninle Birlikte Gelsin Tenimiz Tenimize
Karışsın Uyumadan Devam Edin Yola Tutkuyla Kalın……..
Ankara Küçükesatda
Müsait Özelliklede Bana Geleck Olan
Misafirlerimin
Rahat ve Konforu Düşünulerek Dizany Edilmiş
Evimde Yalnız Yaşamaktayım.
Mavi Gözlü
BronzTenli
Akrep Burcu.
22 Yaşındayim
1 75Boy
6O Kilodayım.
Adıma Yakışır Güzellikte bakımlı ve
karakterli bir travestiyim.
Özel Duygularınızı Paylaşabilecek ameliyat
olmamiş super aktih pasif oluyorum.Kendime
güveniyorum.Degişik Fantezilerinizi Paylaşabileceğiniz.
Seks Tutkunu ve heyecanlı degişik fantezileri olan
Avrupa Standartlarında çıtır bir travestiyim.
Resimlerde ne Göruyorsan
Burada Ne Yazıldıysa
Cok Daha Fazlasıyla Karşılaşacaksınız.

Not:Ben Tutku ve Cok Yakın Arkadasım Ayşinle
Yapmayacagımız fanteziler yok yok bizde
Sadece arayıp Gelmenız Gerek…

Yaş22

Şehirİstanbul-Avrupa

Boy1.70 – 1.75

Ten rengiBeyaz

Saç rengiSiyah

Göz rengiSiyah

Kilo50 – 60

Gögüs85 – 90

Bel60 – 65

Kalça85 – 90

BurçAkrep

GSM0531 959 37 43

2101 http://www.travestitutku.com” ” “>Web Sitemi görmek için tıklayın!