Merhaba Benim Adım Yeliz , 21 Yaşındayım..sanatçı ruhlu güzelden, güzellikten ve kaliteden anlayan biriyim. Temizlik, titizliği, ve hijyene çok önem veren biriyim.ANTALYA Merkez Konyaaltı semtinde kendi evimde yanlız yaşıyorum.Sexte kesinlikle sınır tanımıyorum.Hertürlü fanteziğe açığım.Yaşıma aldanmayın yaşça küçük akılca büyüğüm.1,85 boyunda 75 kiloda 94-64-95 ölçülerinde sarı saçlı alımlı bir travestiyim.
Yaşamı , yaşamayı ve yaşatmayı çok seviyorum.Günü ve güzellikleri zamanında yaşamayı tercih ediyorum.Kendimi burada çok uzun anlatabilirim ama çok uzun sayfalar alır, Bence en güzeli beni yaşayarak, tenimin sıcaklığını ve şehvetimi hissederek öğrenmen..Heyecanlı dakikalar geçirmek istiyorsanız ve ayrıca kaliteli kumaştan anlıyorsanız lütfen direk arama yapın.
Bekletmiyor adece bekliyorum.Mesajları ve cevapsız çağrıları malesef dikkate almıyorum..

Yaş21

ŞehirAntalya

Boy1.80 – 1.85

Ten rengiBuğday

Saç rengiSarışın

Göz rengiEla

Kilo70 – 75

Gögüs75 – 80

Bel60 – 65

Kalça80 – 85

BurçAslan

GSM05424876018